måndag 26 april 2010

Somebody told me that you have a boyfriend, who look like a girlfriend

TJA!


I helgen skulle det vara sista helgen har med mycket party men det blev inte sa lyckat haha. Antingen for mkt turkar eller for fulla! haha
I lordags var vi ute pa ett stalle som hette teh loft men det var sa himla mycket turkar dar sa vi betalade i princip och vande, trakigt men sant.
Sen i gar var jag Sandra och Erika (sandras kompis) har innan, jag hade huset for mig sjalv, bada sia och nick sov borta. Sa vi forade har med rott och vitt vin och lekar! MEN vi hade sa kul hemma sa vi glomde bort tiden och nar vi bestamde oss for att ga(vilket var ganska sen) sa spyr jag forst, sen kommer sandra direkt efter haha.
Sa vi skippade att dra ut och stanna hemma och kolla film sen gjorde vi aven appelpaj av nagon annledning. Det slutade med att alla tr dackade pa soffan! HAHAHA


Och jag lagade mat som sag ut som en spybajshog! men det var faktiskt helt ok att ata, ser dock forjavligt ut hah!
Det ar ris, kottfarsas, agg, salt peppar, chilisas, garlic, tomatsas och ost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar