onsdag 14 april 2010

Back In Melbourne!

Nu ar jag antligen har hos Sia och det var sa himla skont att komma hit forrutom att det typ ar svinkallt om man jamnfor med vad vi har haft uppe i Queensland. Dar ar luften fuktig kvav och jatte varmt klimat.Har i Melbourne ar det host och husen ar jatte kalla. Men jag ska inte klaga da blir jag iallafall lite forberedd for att komma hem till SWEDEN. Flygresan hit gick bra skjukt kallt pa planet bara men det ar det alltid. Marty och Mike (amerikanerna som resa med sophie, linda och susanne)var pa mitt plan ocks sa jag var inte helt ensam. Sa hej da till dom pa flygplatsen i Melli dar Sia kom och motte mig fick skjuts hem sa det var jatte skont.

Just nu haller jag pa att tvatta, ska bli sa skont med riktigt rena klader. Och forresten sa klarade jag min overvikt pa vaskan, haha man har val varit en WWL:ARE
:p

Nu ska jag forsoka lagga upp lite bilder, sen ga och handla och sen forsoka ga ut och springa. Haha har gatt upp 4 kg under typ 6 veckor INTE OKEJ. Ska forsoka fa bort dom pa tva veckor...........hahah lycka till! PRUTT



pueesssssss

1 kommentar:

  1. Haha något lärde man sig av att gå i WWL iaf :D

    SvaraRadera