torsdag 1 april 2010

Kroombit, Yeahah!

Jag har bott pa en cowboygard, det har inte ni nanananan! haha

Kroombit en gar mitt ute i ingenstan med hastar, getter, kossorna, cowboys och en rodeobull. Nar vi kommer dit med varan OZ buss kommer en cowboy in i bussen och skriker YEEEEEEHAAAAA HOW FUCKING DO U DO??? hahah alla skuttar till och blir livradda haha vad gar vi gett oss in pa. Vi borjar med att fa lunch sen var det for dom som ville rida och fanga in getter eller aka motorcrossfyrhjuling, eller bara ligga och slappa. Jag valde sjlavklart att rida vilket jag angrar nu for man fick inte ens rida snabb och det enda man fick gora var att fora in getter i en liten inhangnad.En besvikelse som var helt onodigt dyra pengar men vi sak ju anda fa rida mer i cape trib och da tror jag att det kommer bli mer fart! hoppas hoppas hoppas X

Efter rid turen var det dags att brottas med getter for att marka dom haha vilket skamt han visar oss forts hur vi ska gora han drar in en STOR get och visar att forst ska man fanga en get bland kanske femtio getter sen ska man dra in den i den lilla inhangnaden, den ska man ta tag i bada benen och KASTA ner getten, sen ska man sprina och hamta markningsstaven och branna den, sen ska man DRA ut geten ut i det fria haha hangde ni med. Innan sa hade vi fatt ova pa att kasta lasso pa en dod getskalle.
Tillbaka till nar vi skulle gora denna markning pa getterna, vi skulle vara en grupp pa tva tjejer och tva killar allsta fyra i varje grupp men det fanns inte killar over sa jag hamnade i en grupop med fya tjejer, jag, Felicity en korkad koren och Emma en svenska tjej vi traffat har. Hahah nar jag kom in sa sa jag att jag verklihgen inte ville springa runt och hamta den dar forbannade geten, men sjalvklart blev det jag for att felicity hade gjort illa foten, koreanen fatta ingenting och emma orkade inte. Sa jag far en get utpekad av cowboyen. Det var en svart mellanstorlek pa geten och den sprang sa jakla snabbt runt runt runt! och jag visste inte riktigt hur jag skulle fanga den och alla skrek att jag skulle ta den i hornen men det var inte sa latt men efter typ tio min sa tog jag tag i baken i hans harstran och holl mig kvar, tog tag den i hornen och SLAPADE ut den och jaklar var stark jag var helt sklut efter det, men nej da trodde jag att jag var klar men den har korkade koreanen som inte fattade nagontin skulle ta tag igetens ben och gjored helt fel sa da fick jag och felicity bostavligen brotta ner geten for att den skulle ligga still hahahahaha. Sen var vi antligen klara.

En annan rolig grej var att nar cowboyen visade hur man skulle gora sa stod alla runt honom i en ring, och sa plotsligt BAJSAR geten jatte mkt och da tar cowboyen handen under sa att han far allt bajs i handen. Tror ni inte att han kastar den pa oss och tror ni inte att felicity ar den som far allt i ansiktet hahHhahah HAR ALDRIG SKRATTAT SA MKT HAHA var sa himla kul!

Efter brottningen och bajsinsedenten sa sa dom till det vinande laget att dom fick bestamma RING OF FIRE eller RING OF LOVE, sjalvklart valde dom det for att det lat mest hemskt, men det straffade alla. Foer vi alla skulle stalla oss i en ring och halla varandra i handen och da tar han fram en javla ELSTOT pa massa volt och sa till oss att vi inte fick slappa varandra for da skulle en fa mer strom an den andra. Han tog fram en flaska och snurrade den och dom det hamnade pa skulle halla i varsin anda pa den har elstoden och nar dom gjorde det sa gick det en stot genom hela ringen HAHA obehaglig kansla men nu har man gjort det.

Pa kvallen blev det middag och lekar och RODEOBULL och jag var den av oss "turister som klarade mig langst" lite stolt faktiskt! hahaah :P

Vara rum var inte alls bekvama och det var stor glipor overallt sa vi sov inte allt bra den natten. Men det blev ganska snabbt morgon och da vid frukosten fick vi sallskap e\av en lite kalv och en lite kangroo och en papegoja mys!

Slut pa den storyn YEAHAHH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar