lördag 3 april 2010

Mission beach!

Helluw!

Nu ar vi har i Mission beach en liten stad dar det inte finns heller sa mkt att gora forrutom att aka rafting och hoppa skydive! Precis vad vi tankte gore!

Rafting i gar var helt galet, det var sa grymt kul! Vi hamnade i en jatte bra grupp pa bara vannen som vi kanner! Vi var atta i baten sammanlag med ledaren. Vi fick aka i tully river pa grade 4 vilket ar ganska har for svaraste graden ar 6 AHAH! Omg goood jag gjorde det, haha fick lite panik i bland nar han sa att vi skulle aka baklanges ner for ett vattenfall eller nar vi skulle paddla in i en vag som skulle gora att baten klamdes i hop och att alla skulle ramla ut. haha MEN DET VAR KUL ! :)
Vi fick aven hoppa ut ur baten opch glida fram langst floden pa dom lugnare stallerna. Mitt i allt var det lunch det var hamburgare, som senare akte upp och ner i min hals nar vi akat upp och ner och fram och tillbaka i floden ahah men jag spydde inte, yeah stolt!
Det var iallafall en otroligt haftig upplevelse att fa aka i en galen flod mitt i den stora regnskogen.

Idag skulle vi egentligen hoppat skydive men det blev installt pga pruttbajskiss vader! det oser ner regn har och det ar INTE kul! for man kan inte gora nagot! efetersom det ar pask och allt ar stangt! Prutt! Men vi fick iallafall en ny tid i morgon innan vi aker med bussen till Carins. Sa hoppas hoppas hoppas att det blir fint vader i morgon!
Jag och sandra skulle i gar kvall ga i fran ett annat hostekl hem och det varkligen sporegnade nar vi kom till bvart hostel fragade folk om vi hade badat i poolen med vara klader pa.....ja sa blota var vi! Usch sa himla trott pa allt regn nu!



Galet manga kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar