tisdag 13 april 2010

CAIRNS

Har nu varit i cairns i tva eller tre dagar nu och festat, solat, tagit farval av vanner och lyckats missa var reef dag. Sandra hade kollat fel pa schemat och var helt saker pa att det var pa tisdagen vi skulle snorkla i barriareven, men vi skulle bekrafta pa morgonen dfagen innan sa ser sandra att vi redan vara ute och snorkla da det var alltsa pa mandagen. Och det suger for det fra vi ju inga pengar tillbaka pa for det var ju vi som inte kom! SUG SUG SUG! men vi har ju redan snorklat har men det ar ju det med pengarna som ar mest surt!

I morgon ska vi aka at varsitt hall jag till Melbourne och Sandra till Sydney :( Mitt plan gar pa kvallen i morgon men sandras plan gar pa torsdag nasta morgon alltsa. Fy vad jobbigt att vanta helt ensam.
Jag har iallafall panik for hur jag ska ta mig till med min himla packning haha for mkt grejer! Men planerar att aka nagra timmar innan till flygplatsen och forsoka hitta en vag och packa om eller slanga om det inte gar for sig.

Ska iallafall bli skont att fa komma hem till Sia tva veckor innan jag aker hem till kara SVERIGE! :)Langtar faktiskt lite.


XOXO Linda girl

1 kommentar:

  1. Jag längtar som en galning. Nu har våren kommit till Sverige, hur underbart som helst. När du kommer hem ska vi ta våra mysiga kvällspromenader och snacka en jädra massa skit alltså! Hoppas att min överraskning har nått fram till din kusin nu, annars har den varit ute på vift i typ två månader haha. PUSS hjärtat

    SvaraRadera