måndag 15 februari 2010

St Kilda Festival


I sondags pa alla hjartans dag var jag pa St Kilda Festival, som var grymt. Otroligt STORT och coolt, det kanndes nastan som att man var med i The hills eller natt hahah. Det ar fran borjan en musikfestival men jag tror att manga kommer dit for att festa, ata och ga pa tivoli ocksa. Folk som bor dar hade privat fester pa framsidan, det var alla typer av upptradanden, nattklubbar fast pa dagen ah you name it! Jatte mkt folk iallafall, Sia sa det att, det kanndes som att hela Melbourne var dar. Hahah. Nar vi vart hungriga at vigrillad majs och kyckling sen fick jag syn pa nagot jag alskar och som jag kunnde ata mangder av nar jag var i Frankrike. TUNN PANNKAKA MED NUTELLA. AHhhh LOVE IT! haha. Var ganska varmt den dagen sa vi akte hem vid lunch ungefar och bara slappa och at jatte god mat thai mat som saklart Sia lagat.

Sen pa kvallen sa akte jag tillbaka till St Kilda for att traffa tva nyfunna vanner, var riktigt trevligt! Det var vi tre sen deras roomates fran tyskland. Sen blev det tramen som tog 45 min hem mitt i natta! puh men det gick bra.



Btw sa har Sia en stor palm som ar utanfor hennes baksida och i den bor det duvor pa dagen och FLADDERMOSS pa kvallen och det ar inte nagon liten svennebat vi pratar om utan det ar riktiga Batmans...shit sager jag bara dom er enorma! ochnar dom flyger forbi (som ar ganska nara) later det som en drake just flog forbi. Scary!

1 kommentar:

  1. Du jag har just insett att vi bara kommer hinna umgås i en veck tills jag drar iväg igen, buhuu! Jag gråter när jag tänker på det, saknar dig extremt mycket ska du veta. En bra nyhet är dock att dina handskar är i goda händer igen haha.

    SvaraRadera