onsdag 27 januari 2010

Första steget taget.

Hellu!

To day was the day...haha nee men idag var det min sista dag på jobbet,lite sad faktiskt. Men dom fick kladdkaka och kramar så dom överlever nog.
Men som jag nämde i rubriken första steget taget eller egentligen andra för det första var ju att boka resan. Dooh. Men det är nu all förberedning börjar, packandet, fixandet, donantet, avskeden, allt inför en resa helt enkelt!

Nu ska jag försöka få en gnutta Zzz innan jag blir väckt i morgon.

Herrå!


Ps. En liten reminder bara...JAG SAKNAR KATJA jätte mycket!! Ds.

2 kommentarer:

  1. Hoppas på fler kladdkakor när du kommer hem! Den var mummmms! Ha det superbra där borta nu! Kram! /Johan på CO :)

    SvaraRadera
  2. Och jag saknar dig extremt mycket ska du veta. Är så stolt över dig som vågar ge dig ut i vida världen på egen hand. Tänker på dig och hoppas att du har det helt underbart. Forsätt skriva såfort det händer nya saker :) Puss och kram världens bästa Linda

    SvaraRadera